Steden...

2 juli 2013 - Moskou, Rusland

Hierbij de eerste keer een blog update vanuit een internet cafe. We hebben de camper (en dus de laptop) achtergelaten bij mijn ouders, en we missen hem wel een beetje! De vrijheid om overal in de natuur de kunnen kamperen was echt pure luxe. De afgelopen dagen waren we alleen maar in steden (Kiev en Moskou) en dat gaat toch snel vervelen. Hoewel vooral Moskou ook erg mooi is, is het in steden meestal te druk, te veel auto's en te warm! Misschien was het ook gewoon even wennen aan deze andere manier van reizen, we gaan de rest van de reis in ieder geval proberen zoveel mogelijk de steden te vermijden. We hebben enorm veel zin in de treinreis, vanaf vanavond zitten we 5 dagen in de trein, en daarna Mongolie! Daar gaan we onder andere deze tour doen: http://gertoger.org/index.php?option=com_content&view=article&id=99&Itemid=114 (om jullie een beetje jalours te maken :-).

1. Friso:
    3 juli 2013
    Lopen er ook merino schapen in Moskou?
    Whaa, veel plezier in Mongolië dat past je beter :-)
  2. Roelie en Ineke:
    3 juli 2013
    Hoi, hoi, ook wij vonden Moscou erg druk, maar ook indrukwekkend! De geplande tour ziet er geweldig uit. Dat wordt ook heel veel genieten. Groetjes.