dag 3

5 juli 2013 - Angarsk, Rusland

Dag 3 alweer, de tijd vliegt hier in de trein. We rijden inmiddels midden door siberie en het landschap is heel mooi. Het bizarre is dat we hier dus wel nog internet hebben op onze hippe smartphone. We hebben ons eigenlijk nog geen moment verveeld hier en zijn de hele dag druk met eten verzamelen, lezen, foto's maken, gezellig kletsen met onze medereizigers en we hebben gisteren onze tweede film sinds het begin van onze reis gekeken (Puss in boots. )We slapen ook erg goed, hoewel we wel blij zijn met onze extra matjes want de bedden zijn best hard.
De trein heeft aan het eind van de eerste dag ongeveer 4 uur vertraging opgelopen (maar wat maakt het uit op 4 dagen reistijd...) en nu pas een uur weer ingelopen. Helaas zijn daardoor onze stops wel steeds wat korter dan gepland en is het op de stations echt haasten om wat te eten te krijgen. We zijn inmiddels wel aardig de tijd kwijt, de trein rijdt namelijlk op moskou tijd, maar met vertraging en de lokale tijd is inmiddels 4 uur later dan moskou (en dus 6 uur later dan NL). We gaan straks vroeg naar bed zodat we om 3 uur snachts moskou tijd op kunnen staan als we langs het baikalmeer rijden (waar het dan al licht is omdat het lokale tijd 7 uur is).
Nou genoeg geschreven op mijn veel te kleine smartphone toetsenbord maar weer.

1. Querine:
    5 juli 2013