Weer onderweg

10 april 2013 - Barbullush, Albanië

Na twee leuke dagen in het zuiden van Kroatië zijn we nu weer onderweg. Marko (de automonteur) en zijn vrouw waren super gastvrij, hebben ons zelfs voor lunch uitgenodigd, en de camper weer in top conditie gebracht. Inmiddels zijn we Montenegro al door en zijn we nu in het noord van Albanië. Montenegro zijn we snel door gereden omdat we daar al eens geweest zijn en het weer was niet heel mooi. Het weer is sowieso wat wisselvallig, maar in ieder geval beter dan de laatste weken in Nederland. Het valt op dat grenzen soms nog veel uit kunnen maken, van Montenegro naar Albanië is een groot verschil. Je ziet hier echt dat er nog veel armoede is. We stonden vannacht heel vertrouwd op een camping met Nederlandse eigenaren die hier tevens ontwikkelingshulp bieden (http://www.camping-albania.eu). Vanochtend een korte fietstocht gemaakt hier en nu verder richting het zuiden.

1. Joke Brouwer:
    10 april 2013
    Hallo Remko en Leonie. Wat een leuke foto's! En wat hebben jullie al veel gezien in zo'n korte tijd. Ik hoorde dat jullie al wat pech hebben gehad, maar ik hoop dat dat nu weer in orde is. Voor de komende tijd in ieder geval heel veel plezier en geniet er lekker van!